Nova Botiga Online Disponible!

Ens complau comunicar-vos que la nova botiga del club, en versió online, queda oberta i disponible per realitzar les comandes.

El club disposa de tot tipus de productes tèxtils per a nens i adults, com ara samarretes, xandalls, bosses… i molts altres!!

Per comprar, només s’ha de seleccionar els productes desitjats. Un cop confirmada la compra rebreu la factura amb la que heu de realitzar la transferència bancaria al compte del club.
Al cap d’uns dies us notificarem de que la vostra comanda ja esta disponible per recollir a l’oficina del club.

Podeu accedir a través del menú principal de la web, clicant sobre “Botiga” o a través de www.rugbyclubcornella.cat/tienda .

Animeu-vos!

Un pensamiento en “Nova Botiga Online Disponible!