Fes-te soci

Aquest és l’espai per fer el tramit Online per inscriure’s com a soci i/o jugador del R.C. Cornellà.

Només s’ha de descarregar la inscripció corresponent a la categoria del jugador/a, omplir tots els camps del formulari, fer la transferència o ingrés i adjuntar el justificant de transferència o ingrés i una foto tipus carnet.

El Rugby Club Cornellà , d’acord amb les previsions administratives i de les federacions autonòmica i estatal, es proposa iniciar les activitats de la propera temporada amb una previsió de NOVA NORMALITAT que inclou
emprendre les activitats esportives a finals d’agost per a les categories sènior, a partir del 7 de setembre per a les categories formatives S14, S16 i S18 i per al 14 de setembre per a l’escola de rugby. Les dates i hores exactes les anunciarem a través d’aquesta WEB i de les Xarxes Socials del Club:

Amb motiu del COVID-19 i l’aturada de les activitats i competicions a partir del març passat, el RCC ha tancat el pressupost de la Temporada 2019-20 amb un superàvit que s’aplicarà a tots els socis, jugadors i jugadores que renovin la inscripció i a enfortir l’estructura esportiva i els serveis sanitaris dels esportistes.

Així, per a les inscripcions de la Temporada 2020-21, el RCC vol agrair a tots els socis i jugadors la fidelitat als colors blanc i negre i ha establert unes quotes diferenciades per als socis i jugadors que renoven
la inscripció amb una rebaixa de la quota. Veureu, doncs, que per a cada categoria hi ha dues inscripcions:
– Inscripció per a socis i jugadors/es de la Temporada 2019-20 que
renoven inscripció
– Inscripció per a socis i jugadors/es de 1a inscripció.

PASSOS PER A INCRIURE’S:

PAS 1: Descarregar i llegir el document corresponent a la categoria del jugador/a..
(Distingim als nous jugadors dels que renoven la inscripció de la temporada anterior)

PAS 2. Formes de pagament:
-Ingrés de la quantitat corresponent a: ES04 0182 0815 8602 0800 4530.
(Com a Concepte omplir amb el nom i cognom del jugador/a)
-Opció de fer càrregs(3 en el cas de tots els jugadors menors de 18 anys o 2 en el cas dels jugadors/es majors de 18 anys). Aquesta opció s’omplirà al formulari que hi ha a continuació.

PAS 3: Omplir tots els camps del següent formulari.
PAS 4: Adjuntar el justificant de l’ingrés i una fotografia tipus carnet (arxius de baixa resolució).
PAS 5: Enviar

INSCRIPCIONS:
Escola
Escola Jugador 19-20     Escola Nou Jugador
Formulari Sub 6 i Segon Germà/na      Formulari Nou jugador/a Sub6 i Nou Germà/na

Categories de Formació
Formació Jugador/a 19-20     Formació nou Jugador/a

Senior Femení i Jugadors/es Sub21 (No inclou Quota de Soci)
Senir Femení i Sub21 19-20     Noves Jugadores Femení i Sub21

Senior Masculí, Femení i S21 (Inclou Quota de Soci)
Senior, Femení i S21 19-20     Senior, Femení i S21 Nou Jugador

Veterans