WYSIWYG Web Builder
Rugby Club Cornellà
Cor per Sempre!!
NOTA INFORMATIVA

La Junta Directiva del Club, desprès de 4 anys de gestió, es planteja una sèrie de canvis que inclouen el relleu en la presidència, ja que en Jesús Sanz, el Chechu, ho deixa. Mentre, l’Àngel Miño assumeix la presidència de la junta de transició per a preparar un nou projecte que presentarà a l’assemblea.
Els canvis en l’equip de gestió no son cap obstacle per a que durant els mesos d’estiu s’estigui planificant la temporada 2016-17 a nivell esportiu i que s’estigui treballant també en la preparació i celebració de l’assemblea el més aviat possible (setembre o mitjans d’octubre) que haurà d’escollir una nova junta directiva per a regir els destins del Rugby Club Cornellà els propers 6 anys.
En l’àmbit esportiu s’ha escollit un director tècnic, en Sasha Ferro, que està preparant l’estructura esportiva del club des de l’escola de rugby fins l’equip sènior. Aquesta estructura pretén tecnificar el cos tècnic i millorar la qualitat dels aprenentatges dels jugadors en tècnica individual i col·lectiva, però també en els valors que inspiren l’esport i més l’esport del rugby.
En aquest sentit s’iniciaran les activitats esportives per a les categories S16, S18 i sènior el dimarts 23 d’agost, les de l’equip de Touch i femení el 5 de setembre i les de l’escola el dissabte 10 de setembre, coincidint amb el curs escolar.
En l’àmbit organitzatiu, la junta està preparant una candidatura àmplia, independentment que es puguin presentar altres,  que doni resposta a les exigències actuals en gestió esportiva, comunicativa, administrativa, econòmica, comptable, laboral i fiscal, entre d’altres. Es treballa per a modernitzar les estructures orgàniques del club per a estabilitzar i consolidar l’entitat convertint-la en un referent esportiu, associatiu i de gestió d’una entitat esportiva sense ànim de lucre al servei de la societat.

Previsió de calendari d’activitats:
23 d’agost: Presentació de l’equip tècnico-esportiu a les categories de formació (S16 i S18) a les 18:30 i sènior a les 20:30
5 de setembre:Presentació de l’equip tècnico-esportiu per al equip de Touch i del femení a les 20:00
10 de setembre: Presentació de l’equip pedagògico-esportiu als pares dels nens/es a les 11 hores i entrenament de l’escola a les 12:00 hores.
17 de set o 1 d’oct: Assemblea (es notificarà als socis amb l’antelació suficient).

Entrenaments:
Sènior:Dimarts, dijous i divendres de 20:30 a 22:30