WYSIWYG Web Builder
Rugby Club Cornellà
Cor per Sempre!!
Tots els drets reservats per Rugby Club Cornellà. Web creada per Sasha Ferro. Info@rugbyclubcornella.com
Ahir Disabte l'equip de Cornellà va fer un pas endavant en la seva preparació per afrontar la lliga catalana.
Tot i el resultat en contra, l'equip tècnic marxa molt conten del camp de Castelldefels.
Un pas endavant en el camí cap a l'objectiu de l'equip.
Els de Cornellà van sortir al camp els primers 20 minuts molt desconcentrats, tot i aconseguir tenir l'equip rival tancat al seu camp els primers 10 minuts, no van marcar i va ser l'equip del CRUC qui va aconseguir desfer-se de la pressió inicial i fer 4 assajos seguits en molt poca estona, al final de la primera part, els de Cornellà van començar a entrar al partit deixant el marcador en 24-21, a través d'un joc de continuïtat de la davantera.
Els últims 20 minuts de partit els de Castelldefels, gracies a la quantitat de jugadors de refresc disponibles van ampliar la distància al marcador acaben amb el 38 a 21 definitiu.
El treball de davantera i la bona actitud de l'equip són els punts forts que l'equip tècnic valora molt d'aquest partit i la possibilitat d'haver provat moltes coses de cara a la lliga, fan que aquest partit, tot i haver perdut ens a ajudat moltíssim.
SUBSCRIU-TE GRATUÏTAMENT
Segón partit de preparació per el RC Cornellà