WYSIWYG Web Builder
Rugby Club Cornellà
Cor per Sempre!!
Tots els drets reservats per Rugby Club Cornellà. Web creada per Sasha Ferro. Info@rugbyclubcornella.com
El Rugby Club Cornellà arrenca motors aquest Dimarts
Aquest proper Dimarts 23 d'agost comença la nova temporada per el primer equip del Rugby Club Cornellà.

Aquest any comencem amb molta il.lusió, despres d'uns anys durs, tenim el ferm objectiu de creixer com a équip per convertirnos en un referent per a tota la canalla que ens ve al darrera.

Ens espera molta feina i molts moments durs, pero de ben segur que gaudirem de cada dia com si fos l'últim.

Aquest any torna a l'equip tècnic la parella d'entrenadors Sasha Ferro i David Tomeu, amb una idea molt clara del que necessita el RC Cornellà per tornar a les categories nacionals en un termini de 5 a 8 anys. Tornar a recuperar una idea de joc i afegir els punts forts historics d'aquest club, caràcter, coratge i acollida de tot aquell que vulgui sumar al nostre club.

S'han refet totes les estructures del club perquè tothom sàpiga el que ha de fer i amb ordre i disciplina puguem assolir els reptes marcats.

El primer objectiu del Primer equip és classificar l'equip per competir a la Divisió d'Honor Catalana.

Us esperem a tots al nostre camp per animar l'equip en tot moment.
SUBSCRIU-TE GRATUÏTAMENT