Ja està aquí el Movember!!

Per aquells i aquelles que no el conegueu es tracta d'un esdeveniment anual d'origen australià en el qual els homes es deixen créixer el bigoti durant el mes de novembre. La intenció és conscienciar sobre temes de salut de l'home com ara el càncer de pròstata, el cancer de testicle i la depressió masculina. També es recapten diners per ajudar dins de cada país a les institucions referents en aquests temes.

El nostre club està molt conscienciat i porta anys col·laborant amb "Movember Foundation" i aquest any no serà menys.

Aquest any volem comptar amb la vostra col·laboració i participació en diferents iniciatives a les xarxes socials del Rugby Club Cornellà. Així que esteu molts atents a l'Instagram i Facebook del club!!! Començarem aquest cap de setmana (11 i 12/11).

Com cada Movember finalitzarem els mes solidari amb un gran sopar-barbacoa en el que el club donarà el 50% del preu del menú a la fundació. No podeu faltar, serà una gran festa amb moltes sorpreses.

Os esperem!!!