Loteria de Nadal

Benvolguts socis, jugadors i simpatitzants del  Rugby Club Cornellà,

Com sabeu, enguany han succeït diversos fets polítics i socials que han alterat la convivència en el nostre àmbit que ens han induït a la junta directiva a prendre la decisió de no fer les tradicionals participacions de la Loteria de Nadal per a evitar als nostres jugadors situacions compromeses a l’hora de vendre les butlletes.

Aquest fet desajusta el pressupost estimat i aprovat a l’assemblea de club i ens obliga a fer una derrama de 25 € per jugador que es passaran a cobrar al mes de març de 2018.

Per altra banda us donem la següent informació per si és del vostre interès: el número que cada any jugava el Club és el 31.866 i el compràvem a l’administració de Loteria del Carrer del Carme, 65 de Barcelona  (Tel.: 934426242).

Gràcies per la comprensió, salut i rugby,

La junta del Rugby Club Cornellà

Cornellà de Llobregat a 20 de novembre de 2017